حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

هفته ای پربار و پربرکت

1392/6/14 23:20
نویسنده : مامان هدی
165 بازدید
اشتراک گذاری


این هفته درگیر دکتر رفتن بودیم واسه مامانم، چکاب کامل دادند و شکر خدا مسئله خاص و حادی نبود و فقط یه کم چربی خونشون بالا بود که باید رعایت کنند.

از پارسال تا حالا چشمم دنبال یه انگشتر خاص بود که قسمت نشد بخرمش و جاش یه انگشتر دیگه خریدم.

دیروز همسری گفتن برو بگرد ببین اگه هست بریم برات بخریمش.

منم دیروز صبح خودم رفتم یه سر بازار طلا فروشی ها و هر چــــــــــــــــــــی گشتم نبود که نبود، دوباره با مامانم بعدازظهرش رفتیم و گشتیم، و دوباره به همون مغازه سرزدیم و در کمال ناباوری دیدم دوباره ازش آورده.

به همسری زنگ زدم و اومد و با مامانم رفتیم برام خریدش اینقدر دوستش دارم که نگو، یه گردنبد عقیق داشتم که از اجداد مامانم به من رسیده بود و من دارم اون رو کامل می کنم، این انگشتر عقیق هست، و از اونجایی که فقط این مدل انگشتر عقیق فقط به دلم نشسته بود خریدمش.

جالب اینکه آقای طلافروش که آشنا هست گفت: این انگشتر از پارسال تا حالا مونده و فقط گوشواره و گردنی اش فروش رفته. منم گفتم این قسمت من بوده آخه خیلی دوستش داشتم.

همون جا هم همسری به آقای طلافروش گفت یه الگنو برای خانمم بیارید. منــــــــم واقعا دوست نداشتم دیگه تو زحمت بیفته اما به قول خودش می گفت یعنی دوست نداری، منم گفتم چرا دوست دارم ولی الان موقعیت مالی مون اجازه نمی ده بهمون....که گفت کاری به این کارا نداشته باشه.چقدر این بشر مهربون و دوست داشتنیه فقط خدا می دونه.هزار ماشالله بشه خدا حفظش کنه.

منم گفتم بااااااااااااشه

یه مدت هم هست که همسری دنبال یه گوشی galaxy s3 هست منم مجبورش کردم که حتماااااااً بره بگیره. الان هم رفته خریده و  هر دو خوشحال و شاد و خندان هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)