حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

بی عنوان است+ عکس

1392/8/25 18:15
نویسنده : مامان هدی
163 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به دوستای خوبم.عصر پاییزی تون به خیر و شادی انشالله

عزاداری هاتون قبول باشه... من که این روزها هم روضه رفتم هم کلــــــــــــــــــی غذای نذری خوردم فکرکنم یه 3-4کیلویی اضافه کرده باشم.

تو دهه محرم دو بار باهمسری رفتم هیئتی که تو کوچمون هست و سالیان ساله که برنامه داره. البته ما تقریبا از نیمه هاش می رسیدیم، برنامه خوبی داشتند.

ظهر تاسوعا و ظهر عاشورا هم با همسری رفتیم نماز جماعت، همون مسجد هم برنامه عزاداری داشت و ما هم موندیم بعدش هم بهمون نذری مفصلی دادن که خدا ازشون قبول کنه.

کلا امسال دسته های عزاداری تو شهر ما که خیلی کم بود. البته تو دیار ما روز سوم رو خیلی سنگین تر و باشکوه تر از همه شهرها برگزار می کنند. که متأسفانه من در این روز مهمون داشتم.

امروز یکی از خاله های همسری از تهران اومده بود که تا حالا با شوهرش خونه ما ( برای ناهار یا شام) نیومده بودند و از هنرنمایی من فقط تعریفشو شنیده بودن( خودشیفته خودتی!!!)، خانواده همسرخان و یکی دیگه از خاله ها رو هم دعوت کردم و سرجمع 11 نفر می شدیم.

جاتون خالی از روز چهارشنبه مایه فسنجون رو با حرارت کم روی بخاری گذاشتم و حسابی واسه خودش روغن پس داده بود، قورمه سبزیم رو هم گذاشتم از یه روز قبل روی بخاری حسابی جا افتاد و خوشمزه شده بود.

دسر گلدونی، شارلوت موز، و ژله رنگین کمان چرخشی ، سالاد فصل و سالاد یونانی هم گذاشته بودم که کلــــــــــــــی این دسرها مورد استقبال جمع قرار گرفت.

خلاصه اینکه ناهار آبرومندانه ای شده بود خودم که خیلی راضی بودم. همسری هم که مدام می رفت و میامد و تشکر می کرد.

این بار از دسرهام عکس گرفتم که حتــــــــــما براتون میذارم. البته رمزی. شاید اقوام دیدن و فهمیدن که این منم

عكس ها اضافه شد



شارلوت موز كه فوق العاده خوشمزه بود

دسر گلدوني



ژله رنگين كمان چرخشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)