حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

عشق مامان بزرگا و بابابزرگات به شما

1393/2/28 22:46
نویسنده : مامان هدی
246 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني كوشولوي ما اگه بدوني بابا بزرگ و مادر بزرگ هاي دوست داشتنيت، شما چقدر شما رو دوست دارند!

همه اونا كلـــــــــــي ذوق و شوق دارن تا شما تشريف بياري.

اين روزها چهره بابا ماماناي من و بابايي خيلي ديدني شده. عشق و هيجان رو ميشه از چشماشون فهميد.

از خداي مهربون بخواه انشالله سالم و سلامت باشن و انشالله عروسي تو رو هم ببينند.اااااااااااااي خداي مهربونمتنظر

اين شعر رو تو يكي ازوبلاگ هاي دوستان ديدم اينجا ميذارم تا به موقع يادت بدم براشون بخوني.

خداي مهربونم سايه همه بزرگترها رو مستدام كن. مريضي رو ازشون دور كن. الهي آمينمحبت

پدربزرگ خوبم همیشه مهربونه...

وقتی پیشم باشه برام کتاب میخونه....

مادربزرگ نازم خیلی برام عزیزه...

وقتی غذا می پزه خوشمزه ولذیذه...

وقتی با اونها باشم غصه و غم ندارم..

دنیا برام قشنگه هیچ  چیزی کم ندارم.

شما در اين روز سه ماه و 23 روزه هستي عزيزم. جشن

پسندها (2)

نظرات (4)

نوشین
2 خرداد 93 13:07
الهی زنده و سلامت باشن نی نی جیگر خاله زود بیا دیگه
مامان هدی
پاسخ
سلام مامان آوا خوبي؟ فسقل دختر چطوره.
مامان بابای الیسا
7 خرداد 93 22:01
عزیز دلم انشاالله به سلامتی میاد تو بغلتون
مامان هدی
پاسخ
ممنونم الهام جون
مامان ساناز
11 خرداد 93 0:43
Salam mamani Mamnoon ke be webam oumadi Vay man kheili dust daram ba mamanaye ke nini ham sene ninie khodam Daran dust besham Rasti jensiatesh malom shode?!
مامان هدی
پاسخ
سلام ساناز جون. هفته 12 رفتم واسه سونوی NT گفت احتمالا دختر باشه. حالا هفته دیگه وقت دارم واسه سونو
مامان ساناز
12 خرداد 93 16:30
منم هفته 12 رفتم ان تى گفت احتمالا پسره هدى جون من الان 4ساله ازدواج کردم تقصير از اينه که زود ازدواج کردم واسه اضافه وزن هم من خودم تپلى ام بسىار مستعد جاق شدن
مامان هدی
پاسخ
منم کاملا مستعد چاق شدن هستم اما دکترم بهم گفته برنج، ماکارونی نون و سیب زمینی حدالامکان کم مصرف کنم. عزیزم. چه زود ماشالله عروسی کردی. خوشبخت بشین انشالله