حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

این روزها

1393/7/4 10:33
نویسنده : مامان هدی
271 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها دلم بیشتر از هر چیزی برای بابا مامانم تنگ میشه با اینکه هر روز می بینمشون اما بازم دلم براشون تنگ میشه.

احساس می کنم می خوام از دستشون بدم.عکس هاشون رو وقتی نگاه می کنم بی اختیار اشک می ریزم. اینقدر که قطرات اشک تمام صورتم رو خیس می کنه.

نمی دونم شاید دچار افسردگی بارداری شدم اما هر چی که هست از خدا می خوام سایه همه بابا مامانا بالا سر بچه هاشون باشه.

دوست دارم دنیا رو به پاشون بریزم. خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم.

این پست رو هم با چشمایی اشکبار نوشتم.

خدایا خودت به بابا مامانم عمر با عزت همراه با سلامتی بده.

ازتون می خوام برای برآورده شدن این دعا برام یه صلوات بفرستید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)