حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

تعيين جنسيت

1393/3/18 21:39
نویسنده : مامان هدی
268 بازدید
اشتراک گذاری

خداي خوبم، خداي بخشنده و مهربانم،‌ مي‌دانم كه خودت هواي ما رو داري، هوامون رو داشته باش و اميدمون رو هيچ وقت نا اميد نكن.

ني ني جون شما الان 19 هفته و 3 روزه هستي.

ديروز رفتم سونوگرافي و شما پاهاي خوشگلت رو بسته بودي اما سونوگراف گفت به احتمال خيلي خيلي زياد دختر هستيجشنجشنجشنجشنجشنخدا رو شكر. همه دو تا خانواده منتظر دختر بودن. آخه تو خانواده بابايي اصلا دختر نيست، يعني از انگشتان يه دست هم كمترنخندونک، مامان بابا و داداشاي منم كه عاااااشق دخترن. انشالله سالم و صالح باشي و بتونيم خوب تربيتت كنيم.بابايي هم قراره براي من يه كادوي خوب بگيره به خاطر اينكه شما دختر هستي.جشن

اميدوارم تا دو هفته ديگه هم خبرهاي خوبي رو اينجا ثبت كنم به لطف ايزد منانمتنظر. خدايا خيلي دوست دارم. بابت همه چي ازت ممنونممحبت

پسندها (2)

نظرات (5)

sanaz
23 خرداد 93 0:32
,اى جونم نى نى دخمل شد پس ايشالا صحيح و سالم بياد بغل مامانش
مامان هدی
پاسخ
آره دختر شد شکر خدا. دعا کن انشالله صحیح و سالم باشه منم برای شما دعا می کنم
دختر آسموني
28 خرداد 93 9:28
عزيزم تبريك ميگم. انشااله به سلامتي نيني به دنيا مي ياد. اگه نيني دخمل بشه كه خيلي عاليه. البته فرقي نمي كنه مهم اينه كه سالم و سلامت باشه. راستي بيا به وبلاگمون سر بزن و حتما مطلب دختر يا پسر ؟ را بخون. چون تو خانواده ما هم تعداد دخترا خيلي كم بودن و من با اينكه خيلي دختر دوست داشتم اصلا فك نمي كردم كه نيني دخمل باشه.http://www.aseman1392.blogfa.comمنتظرتم. اگه با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن.
دختر آسموني
28 خرداد 93 9:32
اي بابا هرچي زدم پريد
دختر آسموني
28 خرداد 93 9:33
عزيزم مبارك باشه. انشاله به سلامتي نيني به دنيا بياد. من كه خودم عاشق دخترام. راستي من هم اصلا فك نمي كردم نينيم دخمل باشه چون تو كل فاميل سه تا دختر هم نداشتيم.
مامان هدی
پاسخ
خدا رو شكر. انشالله سايه تون هميشه بالا سرش باشه و دخترتون سلامت
دختر آسموني
28 خرداد 93 9:35
راستي به وبلاگمون سر بزن و حتما مطلب دختر يا پسر را بخون. اگه به وبلاگ دختر آسموني سر زدي و با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن. http://www.aseman1392.blogfa.com
مامان هدی
پاسخ
شما لینک شدید