حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

شرکت در مسابقه

1394/3/20 18:25
نویسنده : مامان هدی
849 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم مامانی دیر متوجه برگزاری جشنواره نی نی سایت شد و شما رو درست 20 خرداد یعنی دو روز آخر مسابقه ثبت نام کردم ولی با لطف دوستان 95 تا رأی کسب کردی و از بین 293 شرکت کننده شدی نفر 43

به دوستایی که رتبه های خوبی کسب کردن تبریک می گم و سپاسگزارم از دوستای خوبی که به دخترم رأی دادن.

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان زهرا
21 خرداد 94 16:57
سلام مامان حسنا حال حسنای خوشگلمون چطوره؟انشالا همیشه خوش باشید. زهرای من روز یکشنبه 93/8/4 ساعت 13:55 دقیقه بیمارستان نفت اهواز متولد شد.البته 3 هفته جلوتر از موعد مقرر. حسنای شما دست میزنه؟
مامان هدی
پاسخ
ای جان دلم. خوبه خدا رو شکر. غذا خوردنش داره بهتر می شه دختر من وقتی ما دست می زنیم دستاشو تو هم گره می کنه و بالا پایین می بره.
مامان نازار
23 خرداد 94 12:27
سلام مامان هداي حسنا جون .... اااا همه رو رمز دار كردي ؟؟؟ من چطوري دختر گلمو بخونم .... اره فروشگاه تيساگل و ميشناسم ... يسنا خريداي زيادي ازش داشته .. تو عكسا هم هست گاها لباساي اون تنشه و مشخصه ... ولي لباس عروسي كه من مي خوام كه براي عروسي باشه و سفيد يا نباتي باهاشونم تلفني صحبت كردم ولي نداشتن ... به هر حال ممنون از راهنمايتتون .. خيلي هم گشتم دنبال جايي كه اينترنتي فروش لباس عروس داشته باشن ولي نبود و مدلاييم كه بود تو فروشگاههايي كه هميشه خريد مي كردم اوني كه ميخواستمنبود
مامان هدی
پاسخ
انشالله لباس عروسی خودش. وااااااایعزیزم چه عروسی بشه یسنا جون
مامان نازار
23 خرداد 94 12:28
عيد سال اومديم تهران و رفتم بازار و خيابون بهار ... چند تا لباس عروس ديدم ولي چون تاريخ عروسي مشخص نبود نتونستم خريد كنم... كاش اونموقع گفته بودن عروسيشونه من بي دغدغه خريد مي كردم ... الانم بالاجبار تنها چيزي كه يه كم قشنگتر بودو تو بازار خريدم ...
مامان هدی
پاسخ
مبارکشون باشهو مبارکش باشه
مامان سمیه
24 خرداد 94 11:55
نتایج این مسابقه کی اعلام میشه هدی؟ بی صبرانه منتظرم تا بیای بگی حسنا جون اول شده خوشگل خانوم عسلللللل
مامان هدی
پاسخ
نتایج مشخص شد اما ما فقط دو روز پایانی جشنواره فرصت داشتیم رأی جمع کنیم به همین خاطر فقط 95 تا رأی داشت بچم و از بین 293 نفر شد نفر 43 که بازم خیلی خوب بود به نظرم تو مدت 2 روز
مامان سمیه
25 خرداد 94 11:37
تبریک میگم به عزیزدلم. مطمئنم اگه زودتر شرکت میکردی حسنا اول میشد انقدر که خانم و ناز و خوشگله.خاله فداش بشه با این خنده دلرباشششششششششش ای قربون اون تلش برممممممممممم
مامان هدی
پاسخ
خدا نکنه. آره کاش زودتر شرکت می کردیم. بابت رأی تون ممنون
مامان نازار
30 خرداد 94 9:59
مامانی سلامممممممممم نمی خوای رمز نوشته هارو بدی بهمون ؟؟ نکنه کلهم خصوصیه خصوصیه .... عزیزم ..... نوش جونش گوشت بشه به تنش .... برا یسنا خم مرغ چند روز دادم بدنش دون دون شد دکتر گفت ندم حساسیت داره .. البته چچیزیم نمی خوردا ولی متاسفانه فعلا همونم نباید بخوره ... یسنا حریره رو یه کم بهتر می خوره . البته حریره بادومی که کره زده باشکمو و شکرک زده باشم ... چند وقته دارم بهش جوجه کباب می دم روزای اول خوب خورد ولی بعدش ... گوشت رو براش با پیاز و کره می زارم کاملا پختعه بشه با کته درست می کنم بهعش می دم ... یعنی به حدی خوشمزه و نرم که منی که گوشت دوس ندارم حاضره دو بشقایبشو بخورم ... ولی امان از دختر بد غذای من ممنون از همفکری در مورد غذا.....
مامان هدی
پاسخ
رمز رو فرستادم براتون.حسنا هم حریره بادوم دوست داره
آبجی فاطمه
16 تیر 94 23:29
سلام میشه رمز پست اولین سیزده..... رو بیاین تو وبم بزارین بی صبرانه منتظرم
مامان آقا محمد
12 مهر 94 16:31
ب منم رمز بده
مامان هدی
پاسخ
برات می فرستم