حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

رویت پنجمین مروارید

1394/11/27 16:14
نویسنده : مامان هدی
592 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااجشنمامانی بالاخره پنجمین دندونت هم رویت شد. دیروز ظهر 26 بهمن تو خواب گریه شدیدی کردی. من فکر کردم خواب دیدی شاید.

زود بغلت کردم و شما هم محکم چسبیده بودی به من.عصری وقتی خواستی آب بخوری احساس کردم یه سفیدی تازه تو دهن خوشگلت دیدم.

دستم رو حسااابی شستم و دست کشیدم روش دیدم بلـــــــــــــه. دخترم پنج دندونه شد. اونم کدوم دندون فک پایین سمت راست از دندونای قبل آسیابدرسخوان

اون یکی دندونات هم کلا قلمبه شدن و باید همین روزها در بیان.از شب یلدا تا حالا ما می گیم می خوای دندون در بیاری.

لثه هات خیلی محکمه ماشالله.گوشت ماهیچه رو کامل با لثه هات له له می کنی.

مادر جون می گن من( یعنی مامان هدی هم ) دیر دندون در آوردم. خدا رو شکر جنس دندونام هم خوبه. من خودم تا سی سالگی در حال درآوردن دندون عقل بودم.

چیزی که دندون پزشکم می گفت تا 25 سالگی باید باشه.خندونکحیف که زیاد به دندونام نرسیدم. اما تو مواظب مرواریدهای قشنگت باش مامان جونمحبت

شما امروز یاد گرفتی میای دستت رو می اندازی دور گردنم و می گی عزیزی( یعنی عزیزم)

پسندها (2)

نظرات (1)

کیان
9 اسفند 94 9:05
حسنا جون درسته دنذونات دریر در آمدن ولی در عوض خیلی از من بهتر راه میری آفرین . نگاه میکردم دیدم خیلی وقته بهت سر نزدم میبخشی. سعی میکنم جبران کنم
مامان هدی
پاسخ
مرسی دوست خوبمون