حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

خداحافظ مای بی بی در 19 ماهگی

1395/3/13 15:42
نویسنده : مامان هدی
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز مامان

دختر نازم این پست رو من دو بار نوشتم که پرید.کلی هم نوشته بودم

این بار خلاصه تر می نویسمخجالت

از اونجایی که قبل واکسن 18 ماهگی شما علایم آمادگی برای از پوشک گرفتن مثل خشک بودن در طول شب رو داشتی تصمیم گرفتم شما رو راحت کنم. اما گفتم بزارم برای بعد واکسن.

دیگه تو سن 19 ماه و ده روزگی، شما به طور کامل با پوشک خداحافظی کردی دختر نازممحبت

کلی مطلب خوندم که هر کدوم با هم فرق داشت و نظرات مختلفی در مورد پوشک گرفتن بچه ها بود. اما از همه یه مطلب به نظر خوب اومد اینکه سه روز امتحان کنیم.

شما روز اول فقط یه بار همکاری کردی و همش یادت می رفت که اطلاع بدی. انگار هنوز به وضعیت جدید عادت نکرده بودی عشق مامان.

دیگه روز دوم سه بار خطا داشتی و روز سوم هم یه بار. از اون روز به بعد باز هم خطا داشتی و طبق مطالبی که خوندم تا شش ماه زمان می بره تا بطور کااااااااامل بتونی خودت رو کنترل کنی.

الان هم هزار ماشالله باهات جند ساعتی بیرون می رم بازار و مهمونی و شما مثل دسته گل می مونی. خطاهایی هم که الان داری در حد چند قطره خیس شدن لباس زیرت هست مامان جون. وگرنه خونه رو کثیف نکردی.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان سمیه
12 تیر 95 15:40
سلام چرا پست هات فقط عنوانه؟ خودت بقیه شو نمینویسی؟
مامان سمیه
4 مرداد 95 10:32
تبریک میگم. این مرحله از زندگیشون رو من دوست دارم انگاری هم مامان هم بچه راحت میشن
مامان هدی
پاسخ
مرحله خیلی خیلی راحتی هم هست. ولی صبر و بی خیال بودن یکم لازم داره.
کیان
5 مرداد 95 11:10
وای حسنی جون تو خیلی خیلی زرنگی من که حتی به گرفتن پوشک هم تاحالا فکر نکردم آفرین به تو
مامان هدی
پاسخ
بهتره از این به بعد دیگه بهش جدی فکر کنی چون دیگه داره از وقتت میگذره کیان جون