حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

هديه بابايي و تكوناي شما

1393/4/10 21:50
نویسنده : مامان هدی
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.

خوبي مامانيمحبتبوس ، اين روزها وقتي ميرم مراسم ختم قرآن اونجا وقتي صداي قرآن پخش مي‌شه شما حسابي تكون مي‌خوري. انشالله كه خدا حافظ و نگهدارت باشه عزيزم.

خيلي وقت بود كه دلم يه دوربين عكاسي كوچيك و جمع و جور مي خواست( بابايي خودش دوربين حرفه اي داره، البته داشت- ولي چون داشت خراب مي‌شد فروخت و مي خواد يكي ديگه بخره) اما من دلم مي خواست يه دونه از اين كامپكت‌ها داشته باشم تا وقتي مهموني مي‌رم با خودم ببرم و هميشه تو كيفم باشه. چندر روز پيش باباي مهربون شما يه دوربين خوشكل برام سفارش داد و ديروز به دستم رسيدجشنجشنجشن

دست گلش درد نكنه. اما خدائيش كسي كه با دوربين حرفه‌اي كار كرده باشه و كيفيت اونا رو ديده باشه كامپكت براش يه جوريه. درسخوان

قراره تا دنيا اومدن شما يه 6d canon بخريم كه عكساي شما گل دختر با كيفيت و عالــــــــــــي باشه. متنظر

پسندها (1)

نظرات (2)

sanaz
10 تیر 93 22:20
حالا خوبه دخملت وقتى بيدارى تکون ميخوره پسمل ما موقع خواب تازه پشتکاش شروع ميشه منم دوربين ميخوام يکى دارم از اين کوچيکا ولى من حرفه اى ميدوستم
مامان هدی
پاسخ
عزيزم. خدا براتون حفظش كنه و به موقع بياد بغلتون حتما يه دونه بخر و عكس هاي نازي از ني ني بگير
یکی از اهالی
19 تیر 93 12:09
مبارکه هدی جون. خدا دختر گلتون رو حفظ کنه من که هنوز دنیا نیومده دوسش دارم و حس نزدیکی باهاش دارم
مامان هدی
پاسخ
مرسي خاله سميه. انشالله هر وقت خواستيد قسمت خودتون بشه