حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

26 ماهگی نقل و نباتم

1395/10/4 1:30
نویسنده : مامان هدی
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینقلی مامان. خوشگل من.

عزیز دلم. خوبی؟

26 ماهگیت مبارک گل باغ زندگی.

این روزها اینقدر الله اکبر شیرین سخن شدی که حسابی همه می خوان بخورنت.خدا به داد دل ما برسه.

انشالله همیشه سالم باشی عشق مامان و بابا.

اینو بدون که تو رو خیلی خیلی خیلی دوست داریم و خواهیم داشت. و برای عاقبت بخیری و خوشبختی تو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

دیروز یه تیکه پنبه برداشته بودی و اومده بودی دست منو پاک می کردی بهت می گم حسنا چکار می کنی؟

میگی: مثلا شما عکسی دارم پاکت می کنمخندونک( آخه یکی از عکس های نی نی هایی که اومده بودن خونمون عکس گرفته بودیم رو زده بودیم رو شاسی جای انگشت مونده بود روش و من با پنبه اونو تمیز کردم) محبت

یا می گی: مامان زنگ بزن بابا ...می گم خوب، چی بگم؟

میگی: اول بگو الوووو بابا! خوبی، خسته نباشی. میگم خوب بعدش چی بگم، با اون زبان شیرینت می گی: بگو خوب دیگه کاری نداری؟ آها بگو برام بستنی زمستونی بیاره بی زحمت

چند روز پیش هم یه کم آبریزش بینی داشتی که خودت هر کس می اومد خونمون می گفتی: سرماخوردم، یکمی/ رفتم بیرون سرد بوده احتمالا سرماخوردمااا

اون روز هم داری تو خونه بازی می کنی هی میگی خوتوشاپ/ می گم حسنا خوتوشاپ چیه مامان

ماشالله گفتی: کامپیوتر داره، عکس درست می کنیگیج

هزار الله اکبر سخن گفتنت مثل بچه های سه چهارساله اس. سخخخخت ترین کلمات رو از دهن من یا بابا بشنوی عینا تکرار می کنی.

الان هم سوره توحید رو کامل می خونی. انشالله بتونی یه روز حافظ و عامل به کلام حق بشی عشق مامان و بابا

شما در 26 ماهگی 11.800 وزن داری و قد ایستاده تون رو هم که خودمون گرفتیم 87 بود.

قربون قد و بالات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمیه
11 دی 95 14:55
سلام خاله.چرا مطالب نمیاد و فقط عنوان داره؟
مامان هدی
پاسخ
سلام خاله میاد انشالله