حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

بیدار کردن مامان

1393/5/6 11:39
نویسنده : مامان هدی
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بابا و گل مامانش

دیشب آخرین سحر ماه رمضون سال 93 بود و  شما دقیقا 5 ماه و 29 روز ه که مهمون ما شدی.

این شب ها من و بابایی روی بالکن می خوابیم و از خنکی شب ها لذت می بریم. تمام سحرهای امسال رو به خاطر اینکه بابایی تنها نباشن بیدار شده بودم و کنارشون سحری خوردمخندونک

اما دیشب خیلی خوابم میومد و اصلا نفهمیدم که بابای گلت کی از پیشم بلند شد و صدای زنگ موبایلشون رو هم نشنیدم.

اما، اما شما فسقلی برای اولین بار چنان لقدی به من زدی که دقیقا خوردم به نرده های بالکن و از خواب پریدم.قربونت برم که از حالا نیومده اینقدر هوای بابایی رو داره. لوووووسهِ خود شیرینبوس بابا جونی هم کلی از این کارت لذت برده و قربون صدقه ات رفت. البته یه کوشولو هم بهت گفت: دخترم دیگه مامانتو اذیت نکنیخجالت

راستی در مورد اسم هم فعلا من و بابایی از اسم گلسا خوشمون اومده و بابا جونی هم راه به راه می گه" گل من خوبه"؟

خلاصه به شکرانه خدای مهربون روزهای خوبی رو داریم سه تایی سپری می کنیم.

آها قراره شنبه دیگه یعنی 11 مرداد ان شاء الله سرویس چوب شما رو بیارنمتنظر امروز بعدازظهر هم من و مامان جون قراره باز بریم برای شما خریدچشمک

پسندها (1)

نظرات (2)

مــــامــــانی بـــــاذوق
6 مرداد 93 16:04
سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟ گل دختری خوبه؟تبریک به خاطر وجود نازنینش .. مواظب وجود نازنینش باش البته اول از همه مواظب خودت باش ان شالله صحیح سالم فارغ شی و دخملی ناز رو توی اغوشت بگیری و از داشتنش کلی خدا رو شکر کنی من توی هفته 18 هستم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان هدی
پاسخ
ان‌شاء الله كه شما هم سالم و سلامت باشيد. ممنون بابت رمز لينك شديد
مــــامــــانی بـــــاذوق
6 مرداد 93 16:05
خصوصی عزیزکم
مامان هدی
پاسخ
ok