حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

نصب تخت و کمد گل دختر

1393/5/12 9:47
نویسنده : مامان هدی
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. خوبی مامانیبوس

دیروز سرویس تخت و کمدت اومد و تو اتاقت نصب شد. خیلی خیلی نازه. امیدوارم شما هم بعداً خوشت بیاد.

دیگه کم کم  باید اتاق رو برای ورود شما آماده کنیم.

دیشب هم خونه مامانی( مامان من) بودیم و لباس هایی رو که تا حالا برای شما خریده بود رو نشون بابایی دادن. واقعا دستشون درد نکنه ان شاء الله براشون جبران کنیم.

کلی باید عکس تو وبلاگت بذارم که هنوز فرصت نکردم ولی در اولین فرصت حتما حتما این کار رو انجام می دم.

دختر خوبی باش و به موقع بیامتنظر

در مورد اسم هم هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیدیم. خیلی انتخاب برامون سخت شده. هر چی انتخاب می کنیم نظر بابا مامانامون رو هم می پرسیم. پدر و مادر من هر چی تا به حال بهشون گفتیم گفتن به به چقدر قشنگه. ولی بابا مامان آقای پدر نه!!!درسخوان

یه سری قواعد هم خودمون درست کردیم که کار رو دوچندان کرده. امیدوارم قبل از اینکه بیای اسمت انتخاب شده باشه.

پسندها (4)

نظرات (3)

مــــامــــانی بـــــاذوق
12 مرداد 93 11:10
مباررررررررررررررررررررررررک دخملی ناززززززززززززززززز ان شالله به سلامتی ازشون استفاده کنه ان شالله به سلامتی و با شادی لباس ها رو تنش بپوشی
مامان هدی
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شاءالله نی نی شما هم به موقع بیاد پیشتون
نوشین
18 مرداد 93 12:18
مبارکش باشه گل خاله اسم گلسا خیلی قشنگه چقدر خوبه که تو هم مثل من دخمل داری
مامان هدی
پاسخ
ْسلام نوشين جوني. خوبي؟ آوا خوشگله خوبه؟ از عكساش برامون بذار ديگه مامان تنبل. آره گلسا رو دوست دارم اما بابا و مامان آقاي همسر خوششون نيومد از نظر من و همسري هم افتاد يه همچين عروسي هستم من
پوپو
28 مرداد 93 13:17
خدارو شکر دختره! راستی شما مامان نیروانا رو می شناسی؟
مامان هدی
پاسخ
چطوره مگه؟؟؟؟ آره واقعا خدااااااااااااا رو شكر چون همه ما عاشق دختر بوديم خدايا شكرت