حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

دنیا اومدن نی نی

1396/9/25 1:56
نویسنده : مامان هدی
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل نازم که داری روز به روز خانم‌تر می شی و تغییر کردی. قربون قد و بالات بشم. اگه بدونی چقدر دوستت دارم که حد و نصاب نداره. الان که دارم مطالب وبلاگت رو میزارم شما تو تختت خوابیدی و بابا جون هم خوابیدن. منم به عشق شما دارم وبلاگت رو برات ثبت می کنم عشقم.

این ماه یعنی آذر ماه سه تا نی نی ناز دنیا اومدن. به نام های رُزا،‌غزل و رضا

رزا دختر همکار سابق مامانیه که ی روز با مامان نیکا و یکی دیگه از همکارامون رفتیم دیدنشون. اونجا خیلی مودب بودی و با روهام که صاحب خواهر شده حسابی بازی می کردی. برای استفاده از وسایل هم قبلش اجازه می گرفتی. حتی شکلات رو اجازه می گرفتی و بر می داشتی.

ما مامانا مشغول تعریف بودیم که دیدم شما سوار موتور شدی. هزار ماشالله الله اکبرت بشه اصلا هم نمی ترسیدی. هر چند که مامان جون موتور اصلا وسیله خوبی نیست و خیلی خیلی خطرناکه مخصوصا موتور واقعی.

همیشه باید مراقبت باشی چه از کوچه و خیابون که رد میشی حواست بهشون باشه.سوار موتور هم نشو که خدایی نکرده اتفاق بدی برات نیفته. موتور خیلی خطرناکه مامان

خلاصه اینکه شما حسابی خیلی ماهرانه سوار شده بودی. منم زود بلند شدم و پشت سر شما حرکت می کردم. شما هم می گفتی مامان نیا. منم می گفتم نه من مراقبت نیستم من پلیس هستم و داریم بازی می کنیم.

مهمونی بعدی که رفتیم دنیا اومدن داداش علی( نوه عموی بابایی میشه)

شما حسابی بهت خوش گذشته بودو موقع برگشتن می گفتی مامان برای منم ی داداش بیار باهاش بازی کنم. بعد دوباره گفتی نه ی خواهر بیار

مهمونی بعدی دنیا اومدن غزل خانم بود ( میشه نوه عمه بابایی) که با یک هفته تأخیر از رضا کوچولو دنیا اومده بود و دیشب یعنی 24 آبان ماه رفتیم خونشون. هنوز عکسش به دستم نرسیده

غزل خانوم برای شما ی هدیه خوشگل هم آورده بود که شما حساااابی ذوق کردی.

اینم از هنرنمایی دیشب شما( 24 آبان ماه حسنا خانوم 3 سال و یک ماه و 21 روزه)

اینجا صدرا داشت این کار رو انجام می داد که شما هم زود اومدی و مثل اون انجام دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)