حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

ثبت نام در کتابخانه

1397/7/3 2:09
نویسنده : مامان هدی
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل نازم.

گل قشنگ مامان و بابا،‌قربون چشمای خوشگلت برم که ی روزی می خوای اینا رو بخونی مامان جون. الان که دارم این مطالب رو برای به یادگار ثبت میکنم ساعت 2 بامداده و شما و بابایی خوابیدید. من هم باید کارهای عقب افتاده رو انجام می دادم.

گل قشنگم شما هنوز یک ماهی مونده به تولدت، تو این چند وقت علاقه خیلی زیادی به کتاب خوندن داری، صبح به محض اینکه چشم‌های خوشگلت رو باز می کنی تو رختخواب باید برات کتابی که شب گذاشتی بالای سرت رو بخونم.

بهترین هدیه که می گیم برای چی بگیریم می گی کتاب، در طول روز اینقدر مامانی برات باید کتاب بخونه که گاهی یادم میره غذا بذارم و دیر میشه.

خلاصه اینکه شما خیلی خیلی دختر خوب و ماهی هستی و امیدوارم این علاقه شما تا بزرگسالی همراهت مونده باشه قشنگم.

شما یه روز که من روز کودک بود آفیش داشتم و مراسم در کتابخانه مرکزی بود. من هم شما رو با خودم به اونجا بردم و کلللللللللللی بهت خوش گذشت و قرار شد شما رو هم اونجا ثبت نام کنیم.

شما با علاقه خاصی گفتی مامان کدوم کتاب ها برای سن منه

منم بهت نشون دادم. اونجا کلی کتاب بود که شما هم بخشی از اون ها رو تو خونه داشتی.

قرار شده از این به بعد من شما رو هفته ای اونجا ببرم و از فضا و کتاب های اونجا دختر نازم استفاده کنه

بعداً‌ که اومدیم خونه به بابا می گفتی: بابا این قفسه هایی که پشت سر منه مخصوص سن من تا شش سالهبغلمامان فدای قدو بالات قشنگم

 

پسندها (2)

نظرات (0)