حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

اولین تجربه دندانپزشکی حسنا جون

1397/9/26 17:04
نویسنده : مامان هدی
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختر خوشگل مامان

شما تو این هفته دندون درد گرفتی متأسفانه، یکی ازدندون های آخری شما درد می کرد و من و بابایی سریع شما رو به دندانپزشکی بردیم.خوشبختانه خانم دکتر همون روز بین سایر بیمارها بهمون وقت داد و شما خیلی خانمی کردی تا دندونت عصب کشی و روکش بشه. تمام مدت هم دست مامانی رو گرفته بودی.منم هی صلوات می فرستادم برات. الهی که هیچ بچه‌ای بیمار نشه( الهی آمین)

الهی مامانت بمیره. آخراش می گفتی مامان بریم خونمون خسته شدم. گریه نکردی اما آخراش غر می زدی.به نظر من و خانم دکتر شما خیلی خیلی خوب همکاری کردی.حالا باید برای سایر دندون هات هم بری. امیدوارم اونا سطحی باشه و نیاز به عصب کشی نداشته باشه.

قربون چشمای قشنگت برم گل دخترم. الهی فدات بشم. ی روزی که خودت مامان بشی می فهمی که من چقدر دوست دارم.😍

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)