حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

کمتر از 30 روز مونده به اومدن حسنا جون

1393/7/7 8:16
نویسنده : مامان هدی
550 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااای خدای من باورم نمیشه. داشتم حساب می کردم دیدم شما 23 روز دیگه با پاهای کوشولو و خوشملت میای به این دنیا.

دیشب به بابایی می گفتم کم مونده خونمون پر بشه از مهمون.

انشالله سالم و سلامت و صالح و عاقبت بخیر باشی مامااااااااانیمحبتبوس

این روزها که حسابی واسه خودت شلوغ می کنی و زورت زیاد شده طوری که دل مامان رو از سمت چپ به یکباره به سمت راستی میبری و برعکس.

دیروز ظهر وقتی بابایی خواب بود من فیلم تکون خوردن شما رو با موبایل ضبط کردم که وقتی دنیا اومدی و یه خورده بزرگ شدی بهت نشون بدم. بگم دختر قشنگم قبلا کجا بودی و چه کار می کردی!

امیدوارم برات جالب باشهمتنظر

دیروز یه خبر خوب هم شنیدم اینکه یکی از بهترین دوستام هم داره مامان میشه. انشالله نی نی اونا هم سالم و سلامت و صالح و عاقبت بخیر و ناز و خوشگل و سفید و تپل مپل باشهمتنظر

نی نی اونا فروردین میاد یعنی 5ماه بعد از دنیا اومدن شما. حسابی داری همبازی دار میشه حسنای قشنگم.

راستی بین اسم های الینا، تینا، گلسا، سحر و حسنا موندیم کدوم رو انتخاب کنیم. کاش خودت می گفتی بهمون.

البته چند شب قبلا اسم اسماء الحسنی رو تو خواب بابایی داشت از روی قرآن بهمون نشون داد و وقتی از خواب بیدارم کرد وقت نماز صبح بود. نمی دوم وااالا چیکار کنم.

شما امروز دقیقا 8 ماه تموم هستی.

راستی یه خبر دیگه: قراره بابایی پنجشنبه برن واسه عمو امیر نامزدیجشنقند بشکنن. من و شما هم میریم خونه مامان هماجشنجشنجشناحتمالا واسه عقدشون هم من و شما نمیریم چون شما اون موقع تازه دنیا اومدی و مراقبت کردن از جنابعالی برام خیـــــــــــــــلی سخته.خندونک

پسندها (3)

نظرات (1)

نی نی خاله سمیه
14 مهر 93 13:16
سلام خاله هدی. خوبی؟ حسنا جون خیلی دوست داره زودی دنیا بیاد و شما و باباش رو ببینه به من گفته که مامانش خیلی مهربونه و بی نهایت دوسش داره و برای بغل کردنش لحظه شماری میکنه ایشالا شما و باباش و حسنا جون سالم و خوشبخت باشین همیشه
مامان هدی
پاسخ
عزیزم.مرسی گلم انشالله شما هم همینطور