حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

جشن پایان دوره روخوانی و ورود به دوره روانخوانی

1399/4/1 22:06
نویسنده : مامان هدی
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختر مامان، دختر ارشد خونه و چشم و چراغ مامان و باباش

دختر نازم شما در 26 خرداد ماه 99 دوره شش ماهه روخوانی قرآن کریم رو به پایان رسوندی و به همین خاطر به گفته مربی عزیزتون برای شما جشن گرفتیم و هدیه گرفتی، درست در روز سالگرد عقد مامان و بابا

الهی که عاقبت بخیر بشی دختر نازم.( شما در این تاریخ 5 سال و 7 ماه سن داشتی گل نازم)

به خاطر کرونا شما دوره‌های انلاین رو طی کردی و تونستی حسابی پیش بری و مسلط بشی به خوندن قرآن،‌خدا می دونه که چقدر بهم مزه میده می بینم اینجوری و خیلی راحت و آسون فرا گرفتی،‌من خودمم با شما یاد گرفتم و چقدر حیفه که پدر و مادرها از این امکانات استفاده نمی کنند و چقدر خوبه هر کسی بتونه بچه اش رو بزاره کلاس جامع القرآن، به قدری آسون و شیوا و اصولی به بچه‌ها یاد می دن که حسابی براشون جا می افته.

من خودم همیشه مشکل داشتم تو خوندن قرآن و به همین خاطر زیاد نمی خوندم اما حالا وقتی می دونم هر حروفی رو چطور باید تلفظ کرد و قواعد آسون اون رو یاد گرفتم خیلی خوشحالم.

حسنا جونم شما از 27 خرداد ماه وارد دوره رونخوانی قرآن شدی و از اول مهر ماه اگر خدا بخواد وارد دوره حفظ جزء سی قرآن میشی.

امیدوارم منم بتونم با شما حفظ کنم. خدا رو چه دیدی ی بار می بینی مادر و دختری شدیم حافظ کل قرآن.

بعضی از خانواده‌ها و حتی اقوام دور و نزدیک می شنوم از اینکه با لحن خاصی می گن: کلاس قرآن حالا برای چی بود گذاشتی، یا با چشم و ابرو نگاه هم می کنن و انگار کار بدی کردیم. برای این دیدگاه‌ها متأسفم. می دونم که از روی ناآگاهی این چیزا رو می گن.

شما کلاس های مختلفی رفتی اونم از وقتی دو سال و نیم بودی. کلاس خلاقیت یک و دو، نقاشی و ورزش و عضو فعال و نمونه کتابخانه مرکزی شهر هم بودی و هستی و عکس همیشه روی تابلو کتابخوان‌های کتابخونه بوده. چقدر دلم برای کارهامون تنگ شد.خدا کنه زودتر برگردیم به روال عادی زندگی

اما دوره‌های جامع القرآن هفته ای سه روز بود و هر روز یک ساعت و رب بود، شما تو این تایم بازی، ورزش و نرمش و نقاشی داشتید و قرآن رو هم با قصه و نشانه‌های خاصی آموزش دیدید.معلم ها و مربی‌ها هم همه خوش لحن و خوش اخلاق و خوش لباس و رنگی و خلاصه همه چی تمام.

این عکس هم مربوط به جشن شماست که خانوادگی برگزار شد و بعدا از عزیز و آقا جون و بابابزرگ و مام بزرگه جایزه گرفتی و از طرف ما هم دوست داشتی ی کامیون بزرگ داشته باشی که عروسک هاتو بزاری و ببری گردش و یک قرآن خیلی خیلی زیبا و رنگی بهت هدیه دادیم.

اینم شما و خواهر جونی که اصلا برای عکس همکاری نکرد

دوستت دارم گل دخترم

پسندها (8)

نظرات (0)