حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

فقط 10 روز مونده

1393/7/23 14:26
نویسنده : مامان هدی
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام فسقل خانوم.

اصلا باور نمیشه فقط 10 روز مونده،درسخوان روزها دارن تک رقمی می شن و منی که اصلا اهل استرس نیستم و خونسردم، یه دلهره عجیبی تو دلم به وجود اومده که حس شیرین و عجیبی همراه خودش داره.جشن

امیدوارم از پس بچه داری بر بیام. مامانی، شما هم دختر خوبی باش و وقتی اومدی زیاد منو اذیت نکن.

من تا حالا به عمرم نوزاد بغل نکردم. همیشه حس خوبی به نوزاد بغل کردن نداشتم همیشه از دست دیگران فقط نازش میکردم، حالا نمی دونم نی نی خودم رو می تونم بگیرم بغل یا نه!!متنظر

شانس آوردم که در فصل سردی دنیا میاد و دورش کلی پتو می پیچم اینجوری یه خورده برام راحت تر میشه فکر کنم.متنظر

*****

مهمونی سیسمونی حسنا خانوم هم به خیریت تموم شد و همه چی عااااااااااااالی برگزار شد.

در کل 35 تا مهمون داشتیم( البته فامیل های بابای شما قبلش اومده بودن و فقط فامیل های مامان و خاله های بابایی شما رو دعوت کردیم) بابایی صندلی کرایه کرد و من و مامان هما برای عصرونه چیزای خوشمزه تدارک دیدیم. از جمله سالاد ماکارونی خیــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــلی خوشمزه و پرملات، الویه توپی، شارلوت موز، دسر خورده شیشه و میوه و شیرینی و شکلات.خوشمزه

خلاصه اینکه همه از چیدمان میز عصرونه تعریف کردن و کلی ازش عکس گرفتنخندونکراضی

از اتاق شما هم عکس و فیلم زیاد گرفته شد و همه از همه چیز تعریف کردن، امیدوارم خودت وقتی عکس ها رو می بینی لذت ببری مامانممحبت

برات هم کلی کادوهای ناز اومد که بعداً می تونی ازشون استفاده کنی. انشالله برای بقیه جبران کنیم.

خداااااااااااایا دخترمون صحیح و سالم باشه ، فقط ساااااااااااااالم باشه و صااااااااااااالح. آمین

شما امروز 36هفته 6 روزه یا به عبارتی 8 ماه و 16 روزه هستیبوس


راستی نامزدی عمو امیر هم به کلی به هم خورد. انشالله هر چی که قسمت باشه همون پیش بیاد براشون

پسندها (1)

نظرات (3)

یکی از اهالی
24 مهر 93 16:35
سلام مامان هدی...باور کن هر روز به یادتم و برات دعا میکنم ایشالا خدا کمک کنه و به سلامتی و راحتی زایمان کنی،ایشالا دخترتون سالم و صالح باشه. خیلی دوسش دارم هنوز نیومده فکر میکنم خیلی دوست داشتنیه جوجوی نازی میشه هدی راستی نامزدی چرا به هم خورد؟ عمو امیر فکراشو خوب کرد یا مامان باباش؟
مامان هدی
پاسخ
ولی من فکر می کنم نی نی مون زشت باشهنه خودش فکراشو خوب کرد
آبجی فاطمه
24 مهر 93 19:20
اخی فقط 10روز.برای ما زود میگذره اما برای مامان ها نه. انشاالله که صحیح و سالم به دنیا میاد.
مامان هدی
پاسخ
برای منم داره زود زود میگذره، البته دلیل شلوغ بودن روزهای هفته است. مرسی بهمون سر می زنی فاطمه جون
فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 23:40
سلام خوبین ؟ مامان حسنا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....