حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

اقدام برای نگهداری خون بند ناف

1393/7/26 10:51
نویسنده : مامان هدی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان. خوبی خوشملم؟فقط 7 روز مونده تا شما تشریف فرما بشی و ما بشیم خانواده سه نفرهبوس

پنجشنبه ای که گذشت یعنی24 مهر ماه 93 من و بابایی صبح رفتیم آزمایشگاه جهاد دانشگاهی و برای اینکه خون بند ناف شما رو نگهداریم اقدامات لازم رو انجام دادیم.

انشالله که هیچ وقت نخوای ازش استفاده کنی، حالا امروز صبح باباجون رفتن آزمایشگاه واسه عقد قرار داد، مبلغ یک میلیون و 650 هزار تومن هم باید بپردازن.خدا این بابای مهربون و دوست داشتنی رو برامون نگه داره. واااااااااقعا زحمت میکشه. محبت و از هیچ چیزی دریغ نمی کنه.

واسه مامانی هم یه دستبند خوشگل کادو خریده که خیلی خیلی نازه و دوستش دارم.جشن محبتجشن

ساک شما رو هم بستیم و فقط باید ساک منو ببندیم.

دیشب هم باباجی و مامان هما اومدن خونه ما و یه عالمه گردو مغز کردیم واسه درست کردن فسنجون، بهشون گفتم واسه مراسم نامگذاری شما یکی از غذاها باید فسنجون باشه،( آخه مامانی خیـــــــــــلی دوست دارهخندونک)

دیگه اینکه، قراره مامان هما بیان و برامون قرمه سبزی درست کنن واسه روزی که از بیمارستان میایم غذامون حاضر باشه البته غذاشون، من که باید آب ماهیچه بخورم.زیبا

این هفته حسابی کار داریم و عروسی دختر عموی منم هست. فقط حسنا مامان، زود نیای بیچاره می شم. هنوز خونه مرتب نیست و بعضی از کارهامون موندهخسته

شما امروز 37 هفته و 1 روز سن داری، یا به عبارتی 8 ماه و 19 روزه هستی

پسندها (2)

نظرات (9)

مامانیش
27 مهر 93 2:16
وای خدای من ایشاالله به سلامتی به دنیا بیاریش
مامان هدی
پاسخ
انشالله. به امید خدا نی نی شما هم از آسمون بیفته تو دل مامانیش
فاطمه
27 مهر 93 10:17
به سلامتی هدی جونم. انشاالله به سلامتی و خوشی و خوبی میاد بغلت . موقع زایمانت منو از یادت نبر.
مامان هدی
پاسخ
سلام فاطمه جون. چشم عزیزم، شما هم منو دعا کن نی نی سالم باشه.
فاطمه
28 مهر 93 18:55
آآآآآخ گفتی استرس منو هم استرس گررفت خانومی . شما کودمو شهرید؟؟ سزارین یا طبیعی؟؟؟ به سلامتی خودتو نی نی ات بیایید انشاالله . راستی من عضوه یه سایتی هستم اکثرا اونجام ، یهبخش داره مخصوصه مامان هایه باردار کاش میومدی اونجا . مامی سایت عضو بشو بعد بیا تاپیکه نخطه دار ها . من اونجا اسمه کاربریم بهداد هست .
مامان هدی
پاسخ
سلام.سزارین میشم البته الان دیگه سزارین اجباری چون جوجمون نچرخیدهمامی سایت عضوم الان یه سر میام
آبجی فاطمه
29 مهر 93 12:52
آخی عزیزم5 روزه دیگه زمینی میشه عزیزم برام این خون بند ناف رو توضیح میدی؟ یه چیزایی شنیدم ، اما درست نمیدونم چجور و واسه چی نگهداری میکنن؟
مامان هدی
پاسخ
مرسی، همه اطلاعاتی رو که بخوای میتونی از سایت بانک خون بند ناف رویان ببینی، خدای نکرده واسه درمان برخی بیماری ها لازم میشه و باعث بهبود اون بیماری ها میشه.انشالله که هیچ بچه ای نخواد ازش استفاده کنه
آبجی فاطمه
30 مهر 93 11:55
پیدا کردم.مرسی
خرید پستی شمع فوتی جادویی
1 آبان 93 10:02
اینو ببینید جالبه انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد و برای تولدش استفاده کنید
مامان آقا محمد
1 آبان 93 19:26
سلام منم شما رو لینک کردم بسلامتی زایمان کنی ببینم شما میخای سزارذین بشی؟
مامان هدی
پاسخ
بله عزیزم 4 آبان وقتمه
sanaz
1 آبان 93 23:34
Salaaaammm Khobi hoda joon? Emshab ye sar oumadam webet bebinam nini nayumade! Khob esterahat kon ke shab haye bi khabi darvrahand :-) Rasti ramze poste sismuni ro ham age dust dashti bedecazizam
مامان هدی
پاسخ
سلام ساناز جون آره این روزها همش دارم خواب ذخیره می کنم ولی اینجور که باید ذخیره نمی شه رمز رو برات فرستادم
sanaz
2 آبان 93 14:15
Rasti esme nini kiyavashe na kiyanosh