حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

آخرین روز جنینی

1393/8/3 8:55
نویسنده : مامان هدی
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دختر ناز مامان و بابا

انشالله امروز آخرین روز جنینی خودتو میگذرونی، و فردا قراره به امیدخدا بپری بیای بغلمونمتنظر انشالله که سالم و سلامت باشی و صالح و عاقبت بخیر دختر گلم.

این چند ماه اصلاااااااااااااً مامان رو اذیت نکردی و خیلی خیلی خانوم بودی،هزار ماشالله چشم بد دوربوس

قراره فردا صبح ساعت 9 بریم بیمارستان و دکتر هم کار عمل رو به امید خدا ساعت دو نیم انجام میدن.

چون شما هنوز تو دل مامان نچرخیدی سزارین اجباری باید بشیم. البته از اول هم قصدم سزارین بود و از این وضعیت راضی هستم.

دکترم می گه یکی از دلایل راحت بودن بارداریت همین عرضی بودن جنین هست که باعث می شه تنگی نفس نداشته باشی و بلند شدن و نشستن برات راحت باشه.جشنامیدوارم شما هم راحت بوده باشی.

این روزها آخر همش دلم رو یه وری می کنی و قلمبه میشی یه طرف کلی خنده دار میشی حسنا جون.

فردا قطعا بزرگترین اتفاق زندگی من و بابایی خواهد بود و لحظه لحظه این روز رو هیچ وقت از یاد نمی بریم.

قراره فردا مامان و بابای من و مامان بابایی از صبح اول وقت همراهیمون کنن.اونا که دیگه خیلی ذوق دارن.

مامان هما طفلک این چند وقت خیلی خسته شدن. اومدی باید دختر خوبی باشی و ازشون تشکر کنی، منم باید دختر قدر شناسی باشم و بهشون بیشتر محبت کنم.

خدایا ازت می خوام نی نی همه سالم و سلامت باشن. همه اونایی که دلشون بچه می خواد بهشون این نعمت بزرگ و دوست داشتنی رو ببخشی، تمام بابا مامانا سالم و سلامت باشن و ما زیر سایه شون باشیم.

خدااااااااااااااااااااااااااااایا ازت ممنونم واسه همه چیز.

حسنا مامان، شما امروز 38 هفته و یه روزه هستی یا به عبارت روز شمار وبلاگت 8 ماه و 26 روز

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان
3 آبان 93 11:23
واااااااااااایی الهی بسلامتی بیاد بغلت خانومی منتظر عکسای نانازش هستم واسه من و پسرم حتما موقع زایمانت دعا کن خانومی
مامان هدی
پاسخ
موقع زایمان به یادتون بودم
آبجی فاطمه
3 آبان 93 22:04
آخی عزیزم.قربونش. فردا به دنیا میاد.خیلی استرس داری؟ حالت که خوب شد زودی بیا برامون عکس بزار و از حالتون بگو. عزیزم انشالله به سلامتی و به راحتی زایمان کنی.هدی جون یادت نره برا مامانم وآبجی تو دلی دعا کنی منتظر دیدن دختره گلت هستیم
مامان هدی
پاسخ
براتون دعا کردم. ببخشید که نظرها دیر تأیید شد
آبجی فاطمه
3 آبان 93 22:16
آخی عزیزم.قربونتفردا به دنیا میاد.الان خیلی استرس داری؟ عزیزم انشاالله به راحتی و سلامتی زایمان کنی.هدی جون یادت باشه برای مامانم و آبجی تو دلی دعا بکنی منتظر دیدن گل دخترت هستیم.حالت بهتر شد زودی بیا برامون بنویس و عکس بزار
فاطمه
4 آبان 93 14:16
وااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جونم الان که من دارم مینوسیم شاید حسنا جون بغلت باشه . خدا جووونم قدمش خیر و مبارک باشه برات . منم خیلی دعا کن تو همه لحظلات .
مامان هدی
پاسخ
موقع دنیا اومدن نی نی همه رو بااسم دعا کردم
آبجی فاطمه
4 آبان 93 14:53
مبارک باشه عزیزم.مبارک باشه مادر شدنت.الان فکرکنم حسنا جون دیگه به دنیا اومده و تو بغل مامانش هست.
مامان هدی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانیش
10 آبان 93 20:31
این کلمه عبور که برای بعضی پست ها میذارید چیه؟؟ چطوریه؟ اگه من الان بخوام عکسای سیسمونی حسنا جونو ببینم رمزی که میخوادو چیکار کنم؟؟ میشه راهنماییم کنی عزیزم
مامانیش
10 آبان 93 20:33
ای جان الان دیگه باید دنیا اومده باشه این خوشگل خانوم. مبارکه مامانی
مامان آقا محمد
15 آبان 93 20:37
سلام مبارکه ان شاالله
مامان هدی
پاسخ
سلام مرسی