حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

حسنای ما به دنیا اومد

1393/8/14 21:00
نویسنده : مامان هدی
272 بازدید
اشتراک گذاری

4 آبان ماه 1393 ساعت 15:22 دقیقه حسنای ناز ما پا به عرصه هستی گذاشت.

اول محرم برای همیشه یادآور خاطره ای است که برای همیشه برای ما ماندگار شد.

پروردگارا تو را به پاس بزرگترین نعمتی که در اختیار ما گذاشتی شکر می گوییم.

خدایا خودت حافظ و نگهدار دخترمون و زندگی خوبمون باش.

حسنای نازم این چند روز بابای گلت خیــــــــــــــلی خیلی تو زحمت افتاد و کلی برامون زحمت کشید. همسر خوبم، دوست نازم، همه وجودم ازت ممنونم

پسندها (5)

نظرات (12)

سارا(مامان یسنا کوچولو)
14 آبان 93 23:16
سلام عزیز دلم.مبارک باشه.ایشالله به سلامتی.چه اسم قشنگی هم واسش انتخاب کردید.ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادرش خوشبخت و سلامت و شاد باشه.و اما گله مامانی:اینهمه پست گذاشتی و منو خبر نکردی؟میدونی چقدر به اونیکی وبلاگت سر میزدم.تو لینکات هم که اسم ما نیست.اشکال نداره.ما همه جوره دوستت داریم عزیزم.امیدوارم دیگه بی خبر نزاری بری....راستی اگه قابل میدونی رمز سیسمونی رو بهم میدی؟
sanaz
14 آبان 93 23:30
Ey jooonaam Ghadamesh mobarak bashe Ishalla ire saye maman o babaye golesh bozorg beshe Montazere axaye nazeshim mamani
مامان هدی
پاسخ
سلام. مرسی خاله جون
آبجی فاطمه
15 آبان 93 20:26
قدم نو رسیده مبارک.مادر شدنت مبارک باشه. خیلی خوشحال شدم.انشاالله خوش قدم باشه و خدا براتون حفظش کنه.خب یه عکس برامون میزاشتی دلمون آب شد
مامان هدی
پاسخ
سلام ممنون خانومی
مامان و بابا
17 آبان 93 18:26
خدا حفظش کنه الهی...راستی تو قرار بود عکس حسنا رو برای من بفرستی ها پس چی شد؟
مامان هدی
پاسخ
با وایبر فرستادم برات
مامان و بابا
17 آبان 93 18:27
راستی حال خودت چطوره؟ بهتری انشالله؟ بچه داری چجوریه؟ سخته؟
مامان هدی
پاسخ
تو 27 روزی که با مامان و بابام بودم خیلی خوب بود. البته بابای نی نی هم خدا وکیلی خیلی کمک می کنه و اکثراً شبا بیداره و من می خوابم. خودم که خیلی خوبم شکر خدا
مامان
17 آبان 93 22:57
سلام هدی جون.خدارو هزاران مرتبه شکر.الهی خوش قدم باشه براتون و زندگیتون سرشار از عشق و شادی خدا همسری مهربونت رو هم برات حفظ کنه خانومی منتظر عکسای حسنا جونی هستیم بی صبرانه
مامان هدی
پاسخ
سلام.ممنونم، همچنین زندگی شما. چشم عکس حسنا جون رو حتما میذارم
فاطمه
19 آبان 93 16:54
مامان هدی جووونم چرا نمیایی بهمون سر بزنی و تعریف کنی . بیا دیگهخانومی . دلمم برات تنگ شده .
مامان هدی
پاسخ
سلام عزیزم. به زودی فرصت کنم میام و به همه دوستان سر میزنم
سارا(مامان یسنا کوچولو)
20 آبان 93 21:26
سلام مامانی...چرا عکسای دخملی رو نمیزاری؟خیلی دوست دارم ببینمش.
مامان هدی
پاسخ
سلام سارا جون. یه جند هفته ای خونه مامانم بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم حتما به زودی میذارم عکساشو. دختر نازتو ببوس از طرف من
نوشین
24 آبان 93 19:43
سلام عزیز دلم.مبااااااااااااااااااارکه مامان هدی.انشاالله قدمش خیر باشه عزیییییییییییییزمزنده و سلامت باشه حسنای گلم.عکس از جوجه نانازم بذار ببینمش
مامان هدی
پاسخ
سلام نوشین جون. ممنون از لطفت. آوا خوشگله خاله چطوره؟ انشالله دختر شما هم همیشه سالم و سلامت باشه
سارا(مامان یسنا کوچولو)
1 آذر 93 19:11
راستی حسنا کوچولو خوبه؟مامانی چرا مارو لینک نمیکنی؟
مامان هدی
پاسخ
باور کن اصلا وقت نکرده بودم. لینک شدی یسنا جون
مامان
2 آذر 93 22:06
سلام خانوم گل.سلام به حسنا جونی گلم عزیزم خیلی برات خوشحالم.اشکال نداره دیگه واسه همین زحمتا و بیداری های شبانه روزی که میگن بهشت زیر پا مادراست خدا بهت ببخشه این نازگل خانومو خنومی عکسا عروسکتو بزار دیگه.ما منتظریمااااااااااااااااااااااااا
مامان هدی
پاسخ
آزه واقعا. الان قدر بابا مامانم رو بیشتر می دونم
مامان
8 آذر 93 10:39
هدی جون من رمز ندارم
مامان هدی
پاسخ
برات که فرستادم