حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

چکاب

1392/10/27 17:09
نویسنده : مامان هدی
274 بازدید
اشتراک گذاری

23 دی ماه رفتم دکتر برام چکاب کامل بنویسه...

من هم انجامش دادم و دو روز بعد جواب آزمایش ها رو گرفتم. هنوز به دکتر نشون ندادم. همه چیز نرمال هست. به جز میزان گلبوهای سفید خونم که نمی دونم علتش چی می تونه باشه.

شاید عفونتی چیزی باشه. البته باید 9 باشه مال من شده 9/6 و یکی دیگه هم میزان هموگلوبین خونم هست.

حالا فردا باید برم دکتر و جواب رو بهش نشون بدم تا ببینم چه اتفاقی افتاده متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سونیا مامان آرسان
27 دی 92 17:12
اخی یهو دلم واسه اون روزا تنگ شد ان شالله به سلامتی فارغ میشید عزیزم
سونیا مامان آرسان
27 دی 92 17:13
دوست داشتید به ما سر بزنید یه پسر کوچولوی خوشگل داریم وبلاگ مون خاطرات آرسان اه
مامان هدی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم آدرسی که گذاشتید باز نکرد برام. حالا سرچ می کنم پیداتون می کنم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 13:39
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم