حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پایان خوش اولین سفر متاهلی ما

1391/2/8 21:41
نویسنده : مامان هدی

امروز دقیقا ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقا وارد شهر خود شدیم و به اولین سفر بعد از عروسی مون پایان دادیم و

بهترین خاطرات رو برای خودمون رقم زدیم.

حرکت: یکشنبه سوم اردیبشهت ۹۱- از دیارمان به سمت تهران ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با استقبال

پرشووووووور خانواده های من و همسری- با توشه های خوشمزه ای که از روز قبل بهمون داده بودن

مقصد: مشهد- ساعت ۱۱ و نیم رسیدیم تهران و مستقیم به سمت راه آهن

حرکت قطار ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه

کوپه ی دربست و خاطرات شیرین...

سالاد الویه ی خوشمزه ای که شب قبل درست کردم و بسیــــــــــار لذيذ شده بود و ناهار خورديم.

شام هم در قطار بوديم به صرف جوجه كباب و مرغ

از شانس ما قطاري كه قرار بود ساعت ۱ بامداد برسه مشهد ساعت ۵ صبح رسيد. به علت خراب شدن

قطار به قول همسرخان قطارمان پنچر شده بود

رسيدن به مشهد و استقبال از ما( توسط هتل) البته اومدن دنبالمون و چمدان رو ازمون گرفتن و سوار

ماشين شديم. لذت بخش بود،‌بدون معطلي

محل اقامت:‌هتل آپارتمان الغدير در خيابان دانشگاه

بعد هم زيارت و دعا براي همه دوستان- بعد مستقيم بازار رضا و خريد سوغات براي اقوام من و خانواده

همسر- ۱۶ بسته زعفران، زرشك و نباتالبته از هر كدام ۱۶ بسته. بدون خريد براي بابا و مامانامون

روزهاي بعد : سه شنبه و چهارشنبه زيارت، خريد و بازديد از مناطق ديدني...

روزهاي واقعا خوبي بود خيــــــــــــــــــــــــــلي خوش  گذشت...

اميدوارم قسمت همتون بشه، براي همتون هم دعا كردم مخصوصا براي رازقي عزيز و يكي از اهالي...

برگشت:

حركت قطار: ۷ ارديبهشت ساعت ۱۷ و ۴۵ دقيقه از مشهد به سمت تهران

تهران به ديارمان:‌ ۸ و ۳۰ دقيقه صبح حركت و ساعت ۱۳ و ۴۵ دقيقه حضور در خانه ي عشق به اتفاق بابا و مامان بنده.

بندگان خدا ناهار هم خريدن و تا ساعت ۱۵ و ۲۰ دقيقه اونجا بودن.