حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

8 هفته و 3 روز

1393/1/11 10:03
نویسنده : مامان هدی
316 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 11 روز از سال 93 رو با هم طی کردیم و شما الان 8 هفته و 3 روز هستی. خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم.

سه روز پیش به مامانم خبر دادم. البته نگفتم که شما الان چند هفته هستی. گفتم که تازه خاله پری نیومدهدروغگو آخه ما تو عید یه مسافرت کوچولو داشتیم و نمی خواستم نگرانم بشنفرشتهالان فقط من و بابا و مامانی می دونیم که خدا شما رو به ما هدیه داده.

تو 6 هفته و 4 روزم بود که رفتم سونوگرافی واژینال و صدای قلب شما رو برای اولین بار شنیدم و خدا رو شکر همه چیز عادی و خوب بود.قلب

چند تا عکس هست که برات میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
11 فروردین 93 16:18
سلام نوروزتون مبارک باشه ایشالا نی نی فسقلی تون رو ایشالا به زودی به بغل بگیرید
مامان هدی
پاسخ
ممنون از لطفتون
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 20:38
سلام من ب تازگی با وبتون آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم