حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

اولین خنده های بلند و طولانی حسنا

1393/11/28 11:20
نویسنده : مامان هدی
644 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی شما دیشب یعنی 27 بهمن ماه برای اولین بار با صدای خیلی بلند و نازت برامون قهقه می زدی از ته دلت قربونت برم.

وقتی من و بابایی داشتیم باهات بازی می کردیم مثل همیشه می خندیدی و قند تو دلت آب می شد. و یه دفعه دیدیم از خنده ریسه رفتی و من و بابایی هم از خنده شما می خندیدیم و ذوق می کردیم.

بابای با ذوق شما هم این لحظه قشنگ رو ثبت کرد و صدای نازت رو هم برای خانواده ها فرستادیم و دل اونا هم حسابی برای دیدن شما آب شد.

همیشه بخندی عزیزم از ته دلت

محبتاولین خنده طولانی و بلندت رو وقتی سه ماه و 23 روزه بودی تحویلمون دادیمحبت

پسندها (5)

نظرات (7)

آبجی فاطمه
30 بهمن 93 17:56
ماشاالله عزیزم.دختره زرنگ.
مامان
24 فروردین 94 11:59
سلام هدی جون خوبی نازدونت چطوره شرمنده دیر اومدم پیشتون.حسابی درگیر بودم. ناز دخملیت رو از طرف من ببوس
مامان هدی
پاسخ
سلام قربونت عزیزم. خوبه شکر خدا
ĸoѕαr
29 فروردین 94 17:58
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
1 اردیبهشت 94 23:46
عزیزم سلام رمز پست هات عوض کردی؟
مامان هدی
پاسخ
پست های قدیمی مال یه وبلاگ دیگم بوده که یکی شون کردم
مامی وانیا
3 اردیبهشت 94 11:52
سلام به دخمل گلمون دوستم من گوش وانیا رو سوراخ کردم تو 5 ماهگی هر چه کوچیکتر باشه راحتره ولی الان دیگه گرفته چون گوشوارشو بخاطر مهد و کلاسایی که میره درآوردم راجب گردنبندم من زنجیرشو کوتاه کرده بودم یعتی خیلی در معرض چشمش تبود که بکنه
مامان هدی
پاسخ
مرسی از راهنمایی تون
اسما
7 اردیبهشت 94 1:26
من نمیتونم باز کنم پست هاتو میشه دوباره رمز بدی؟
مامان هدی
پاسخ
فرستادم برات
ĸoѕαr
13 اردیبهشت 94 16:15
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..