حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

خرید تخت و کمد

1393/2/14 11:05
نویسنده : مامان هدی
424 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من رفته بودم آرایشگاه تا موهام رو کوتاه کنم. برگشتی بابا و مامان و آقای پدر اومدن دنبال بنده. فرشتهسر مسیر فروشگاه ژیگو بود که من و مامان و بابایی رفتیم که یه سری نگاه کنیم و قیمت ها رو چک کنیم.قوی

قبلا یه سرویس تخت و چوب دیده بودم که یکی از همکارام از اون خریده بود و در عرض 25 روز بیش تر از 220 هزار تومن روی فقط تخت و کمدش رفته بود. و آقای فروشنده در حال تعویض قیمت ها بود.متفکر

از اونجایی که ما برای هر کاری کلــــــــــی تحقیق می کنیم و کلـــــــــــــی می گردیم. چند ماه قبل و اصلا قبل از اینکه نی نی دار بشیم تمام سرویس های نوزاد رو دیده بودیم. برای من جا دار بودن کمداش خیلی مهم بود. به همین خاطر یه راست رفتیم آپادانا که اونجا هم چند مدل مورد پسند واقع شده بود.

خوشبختانه قیمت های اونجا هنوز تغییرنکرده بود و قیمت های سال قبل و قبل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه بود.( در مورد هدفمندی یارانه ها اصلا وارد بحث نمی شم چرا که تا وقتی بزرگ بشی و این چیزها رو بفهمی کلی اتفاقات افتاده، نمی خوام از حالا 30یا 30 بشی)خندونک

به هر حال رفتیم و مدل لاوین رو برای شما انتخاب کردیم. قیمتش هم خیلی خوب بود. اینم عکس سرویس شما

قرار شد 25 روز دیگه تحویل بدن. و انشالله 5 ماه دیگه نصب بشه. انشالله به خوبی ازشون استفاده کنی.

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان مهدیه
14 اردیبهشت 93 11:52
سلام دوستاي عزيزم دوقلوهاي من سارا و ثنا زنگيان تو جشنواره ي نوروزي سها شرکت کردن ممنون ميشم بازم مثل هميشه تنهامون نذاريد کافيه به لينک زير بريد و به سارا و ثنا راي و امتياز5 رو بدين.ممنونم دوستاي گلم . http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=8 اینم عکسی که در سایت قرار داده شده جهت رأی دادن شما عزیزان.بازم ممنونم
اقاي پدر
14 اردیبهشت 93 22:32
مباركت باشه عزيزم. از خدا ميخوام هميشه سلا مت و تندرست در كنار ني ني خوشگلت باشي، منم از ديدن شماها لذت ببرم. دوستون دارم
مامان هدی
پاسخ
اي جانم سلام آقاي پدر،‌خوش اومدي به وبلاگ ني ني مون.انشالله سايه ات هميشه بالا سرمون باشه. انشالله خدا به شما هم سلامتي بده كه واسه يه زندگي راحت اين همه زحمت مي كشي
نوشین
17 اردیبهشت 93 13:13
سلام جوجو جونی خوبی؟مباااااااااااااااااااااااارکه عزیزم انشاالله به سلامتی به دنیا بیاریش و قدمش برات خیر باشه عزییییییییییییزم چه سرویس خوشگلی.میشه قیمتش رو بگی؟
مامان هدی
پاسخ
مرسي عزيزم. چشمات خوشگله. انشالله. سايت آپادانا قيمت ها رو زده ما با آبا‍ژور و روتختي و تشك خوش خوابش خريديم شد 2 ميليون و 600.
صفورا مامان آوا
25 اردیبهشت 93 9:04
به به مبااااارکش باشه خیلی خوشگله ایشالا به خوشی استفاده کنه رمزم ...هست مجبورم بعضی پستا رو رمزدار کنم چون بعضی از آدمهای آشنای فضول میخونن و دخالت می کنن
مامان هدی
پاسخ
مرسي عزيزم.راست مي گي كاملا موافقم
مامان ساناز
11 خرداد 93 0:46
Kheili khoshgele Mobarakesh bashe
مامان هدی
پاسخ
چشاتون خوشمل خاله جون
فاطمه
15 خرداد 93 23:25
سلام عزیزم به سلامی انشاالله تو سویس چوب که مشترکیم خانومی.به سلامتی و شادی ازش استفاده کنه.
مامان هدی
پاسخ
مرسی عزیزم. شما هم همینطور