حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

وقتی حسنا لباس مامانی رو می پوشه

1398/3/22 22:56
نویسنده : مامان هدی
527 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا تو این عکس من درست چهار سال و 7ماه هستم

این لباس رو دهه شصت آقاجون برای من خریده بوده، مامانم میگه خیلی خیلی هم گرون بوده

عزیز جون کلی وسیله داره از قدیم‌ها، هر چند که بیشتر رو من مجبورش کردم بندازه دور و الان پشیمونم که کاش نگهشون می داشتیم. خیلی از وسایل و اشیاء‌قدیمی و فوق قدیمی که الان عتیقه شدن رو من میگفتم برای چیه و مامان خوشگل من هم سریع گوش میداده. الهی دورش بگردم مامان قشنگم الهی که تنش همیشه سالم باشه

الهی مامان فدات بشه، در سن چهار سال و هفت ماهگی شما هم این لباس رو پوشیدی و مگه در میاوردیش. چند هفته فقط این تن شما بود تا من به بهانه کثیف شدن اونو از تنت درآوردم، یعنی حمام می رفتی می گفتی بشور تا خشک بشه بعد من برم حمام بپوشمش .

بعد گفتم دیگه خیلی کثیف شده و باید بندازم لباسشویی تا رضایت دادی، بعدش هم محوش کردم از کمد لباسات

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آیسلمامان آیسل
26 آذر 98 1:25
منم ی دامن داشتم این مدلی بود..یادش بخیرررر...پستتون خوشحالم کرد❤️
مامان هدی
پاسخ
ای جانم. یاد گذشته ها بخیر واقعا