حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

تولد مامان و بابای دخترا

1398/12/8 22:49
نویسنده : مامان هدی
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نقل و نبات های من. حسنا جونم که اینجا رو قراره بخونه و نگاه کنه.

الهی مامان فدای چشمای قشنگت بشه. مراقب چشم‌های خوشگلت باش مامانی

بعد از تولد گلسا خانم تولد مامان هدی میشه. کلا نیمه دوم سال ترافیک شدید تولدی داریم. بابابزرگ و مامان بزرگ زحمت کشیدن و برای من کیک خریده بودن و ما رو غافلگیر کردند.

باباجون هم چند روز بعد خونه مامان بابای من زحمت کشید و برای مامان جشن گرفت و یک رادیو خیلی ناز که من خیلی دوستش دارم برام هدیه خرید.

بعد از تولد مامان هم تولد بابا جون میشه. که اول اسفنده

من و دایی جون سجاد وقتی که هوا به شدت سرد بود و برف شدیدی می‌بارید رفتیم و برای بابا کادو روکش ماشین خریدیم و بردیم با آقاجون دادیم خونه مامان بزرگه تا بابا نفهمه.مامان بزرگه هم کیک نخریده بود و چند تا شیرینی گرفته بود.خلاصه بابایی از کادو ما حسابی جا خورد و کلی تشکر کرد.

فرداش هم که روز انتخابات مجلس بود رفتیم روکش صندلی‌ها رو نصب کردیم و ماشینمون خوشگل شد. اونجا هم کلی به شما خوش گذشت. متأسفانه بیماری کرونا به ایران هم اومد و در حال حاضر در قم دو نفر به این خاطر فوت شدند.خدا عاقبتمون رو به خیر کنه.

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)


20 اردیبهشت 99 23:07
تولدتون مبارک💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
عمه فروغعمه فروغ
22 اردیبهشت 99 2:35
تولدتون مبارک سایتون رو سر دخترای گلتون مستدام
مامان هدی
پاسخ
الهی آمین. ممنون از دعای قشنگت