حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

علاقه شما به فست فود

1393/6/14 17:37
نویسنده : مامان هدی
221 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پيش ماماني دلش هوس فست فود كرده بود به همين خاطر بابايي زحمت كشيدن و سريع گاز ماشين رو به سمت ساندويچي ديانا گرفتن تا مامان رويال برگر بخوره.خوشمزهخوشمزهخوشمزه

اين ساندويچ حسابي پرملاته و بهتره خونه ميل بشهخندونک من هم ساندويچ ها رو گذاشتم رو پام و چادرم رو كشيدم روش كه گرم بمونهخوشمزه

در كمال تعجب ديدم شما چنان لگدهايي ميزني و دست و پايي واسه اين ساندويچ مي زدي كه من حسابي تعجب كرده بودم.درسخوان سريع يه گاز ازش تو ماشين خوردم كه يه خورده آروم بشي. و همينطورم شد. تو يه مستندي نشون مي داد كه شما ني ني ها در اين ماه(‌ماه هشتم) بو رو احساس مي كنيد.

قربونت برم فسقلي تو هم مثل من عاااااااشق اين ساندويچ هستي آررررررره.بوس

 


راستي امروز جمعه بابايي زحمت كشيدن و پرده هاي اتاق شما رو درآوردن تا بشوريمش. حساااااااااااابي تميز شد. قراره اين پنجشنبه مامان هما سيسموني شما رو بياره و مامان بابا رو هم قراره بگيم بياد كه نگاه كنه.

اين هفته هم بايد بريم ميني واش شما رو بخريم. حالا خورده ريز بازم داري كه بعد از چيدن معلوم مي شه.

 


ديشب هم خونه مامان هما بوديم  و تولد بابا بزرگ مهربونت بود اونجا همه ذوق داشتند كه سال ديگه اين موقع ها تشريف داري.محبت دايي جونت برات يه لباس خوشگل گرفته بود. كه به من هديه داد.جشن

پسندها (1)

نظرات (1)

ساناز مامي كارن
14 شهریور 93 23:28
اي جونم دخمل فست فود خور پسمل من ك اصلا با فست فود حال نميكنه نميدونم چرا‏!‏ چه خبر هدي جون‏!كم پيدايي
مامان هدی
پاسخ
سلام عزیزم. کجا کم پیدام. من که هر روز به وبتا سر میزنم اما دریغ از یه مطلب جدید.تنبل خانوم. دیگه کم مونده خوشمل پسر بیاد. انشالله که سالم باشه