حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

یلدای 98

1398/10/1 21:53
نویسنده : مامان هدی
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دو تا دخترهای مامان

گل‌های قشنگ خونمون. امسال اولین سال حضور گلسا جون در شب یلدا بود و مثل همیشه ما دو شب مراسم داشتیم. ی شب خونه عزیز و آقاجون و یک شب هم خونه خامجی( بابابزرگ بابایی) که امسال مامان بزرگه گفت بیان طبقه بالا. چون مامان بزرگ بابایی دیگه بنده خدا توانایی نداره

همه هم مهمان مامان بزرگ بابایی بودن اما تهیه و تدارک همه چی به عهده مامان بزرگه و عروس ها بود.

من ژله گفتن درست کنم و نساخانم هم باسلوق درست کرد. شام هم از بیرون گرفتن.

شما هم دختر بسیار خوب و خانمی بودی عشق مامانی

و از اینکه بچه‌ها همش با موبایل بازی می کردند حسابی کلافه و ناراحت بودی و عصبانی میشدی البته. همش دلت ورجه ورجه میخواد و وقتی می دیدی سه تا پسرهایی که اونجا بودن فقط موبایل دستشون بود ناراحت میشدی

آخرش خودم اومدم با شما بازی کردم.

خونه عزیز جون هم شما و گلسا خانم هر دوتایی تون بلوز و شلوار هدیه گرفتید. الهی که همیشه همه در کنار هم باشیم.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان سمیهمامان سمیه
24 بهمن 98 20:59
😘😘خدا حفظشان کنه عزیزای دلم رو😘
مامان هدی
پاسخ
ممنون سمیه جان
همچنین دسته گلای خودت رو