حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

ده و یازده ماهگی گلسا جون

1398/9/27 22:53
نویسنده : مامان هدی
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای زیبا روی مامان و بابا. این روزها حسابی بابت وجود شما خدا رو بیشتر از قبل شکر می کنم هر چند هر چقدر هم شکر کنیم بازم کمه.

گلسا خانم مامان ده و یازده ماه شدنت مبارک باشه جان جانان.

ببخشید که نمی تونم زیاد بیام و اینجا از جزئیات بنویسم، خواهر کوچولوی دوست داشتنی.

تو این عکس شما نه ماه بودی و برای اولین بار رفته بودی کافی شاپ

گلسا جون در 10 ماه و 23 روزگی اولین قدم‌های زندگیش رو برداشت و پاهای کوچیکش رو روی زمین گذاشت و به تنهایی راه رفت.

گلسا جونم اگر بدونی خواهری چقدر به این خاطر خوشحال بود و مدام فشارت می داد و می گفت: مااااااااامان ببین آخه چقدره، داره میره عزیزمممم!!!

خلاصه اینکه حسابی از راه رفتن شما و ذوق کردن های حسنا ما هم هیجان زده میشدیم. شما تو ده ماهگی دو تا دندون داری

این روزها که هوا سرد شده و خواهر جون کلاس داره شما یک روز در میان بابا جونی میاد خونه پیش شما، تا من و خواهری بتونیم کلاس بریم. دست بابای مهربونمون درد نکنه.

اینجا خانم معلم داره از شما درس می پرسه و شما هم خیلی خوشگل جواب می دادی

اینجا هم گفتم حسنا نگاه کن عکس بگیرم. گفتی: اااا مامان دارم درس گوش میدم. الهی فدات بشم من دختر نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)