حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

اومدن همکارای مامان برای دیدن حسنا جون

1393/9/21 16:17
نویسنده : مامان هدی
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

ماشالله روز به روز داری خانم تر و بزرگ تر میشی. دیروز کلا دختر خوبی بودی هم در طول روز و هم شبش.بوس

آخه دیروز همکارای مامانی اومده بودن دیدن شما و کلی هم تو زحمت افتاده بودن.انشالله جبران کنیم براشون.

یه دسته گل زیبا و یه جعبه بزرگ شیرینی و کلی هدیه نقدی برای شما آوردن مامانی. واقعا شرمندشون شدیم.خجالت

اما شما برعکس روز قبلش که همش در حال جیغ زدن بودی خیلی خانم تو گهواره ات دراز کشیده بودی و خواب و بیدار بودی، یه دو باری بهت شیر دادم و دیگه اذیت نکردی.

همه می گفتن خوش به حالت بچه ات با این همه سرو صدا بیدار نمی شه. دیگه نمی دونن که شما بعضی وقت ها از دل درد کلی گریه می کنی و دل ما رو کباب می کنی قربونت برم. شب هم ساعت یک بعد از اینکه من و بابایی کلی از شما عکس انداختیم خوابت برد و ما هم خوابیدیم و شما هم تا ساعت 4 خوابیدی، ساعت 4 یه کوشولو شیر خوردی و دوباره ساعت 6 و نیم بیدار شدی و باز غذا خوردی و راحت خوابیدی تاااااااااا ساعت 8خندونککلا بیشتر از 4 ساعت یکسره نخوابیدی. این 4 ساعت رو هم اکثر مواقع باید منتظر باشیم تا رویت بشهچشمک

اما در کل دیگه عادت کردیم به دیر خوابیدن و اینجوری بیدار شدن.

دیشب هم بابای بابا شام اومدن خونمون و با شما بازی کردن.

 

امروز هم حاج آقا  و حاج خانم رفتن تهران. مامان بابا هم از 5 شنبه هفته قبل رفتن تهران.

قربونت برم الهی خیلی خیلی دوست دارم گل مامان و بابامحبت

 

 

 

شما امروز 47 روزه هستی

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان کورش
22 آذر 93 8:36
مرسی که به وبلاگ ما سر زدین.ما لینکتون کردیم.
مامان و بابا
22 آذر 93 22:35
سلام هدی جون. هر چی از خانمی و عزیزیه حسنا بگم کم گفتم..به حدی به دلم نشسته که برای دیدن غزلم دارم لحظه شماری میکنم تا بتونم مثل تو نازش کنم و بوسش کنم و هی قربون صدقه ش برم. از \نجشنبه کلا هوایی شدم هدی الهی که اسم و رسم دار بشه و مثل مامان و بابای ناز و مهربونش تنش سالم باشه و همه دوسش داشته باشن. براش صدقه کنار گذاشتی هدی؟ من خودم به چشم اعتقاد دارم و معتقدم هر کی بچه رو چشم میکنه هم از روی بدی نیست یه دفعه میاد چشمش...الهی که همیشه تنش سالم و لباش خندون باشه گل خاله هزار هزار مشالا برای حسنا جونی
مامان هدی
پاسخ
فدات شم سمیه جون.انشالله غزل خوشگل هم سال دیگه بغلت باشه و سال خوبی رو باهاش آغاز کنید. آره گذاشتم کنار مرسی از لطفتت خاله جون، مواظب دوست دخترم، غزل خوشگل و ناز باش
مامان و بابا
22 آذر 93 22:36
ایشالا زودی تولد یک سالگیش دعوتمون کنی ...زحمتی نبود از طرف همه همکارا هم از بذیرایی عالیت تشکر میکنم خیلی تو زحمت افتاده بودی ها‍‍
مامان هدی
پاسخ
انشالله به شرطی که تو زحمت نیفتیدخواهش می کنم کاری نکرده بودم
صفورا مامان آوا
27 آذر 93 9:12
سلام عزیزم ایشالا که دخترت حالش خوب باشه حالا صرف قی کردن چشم معلوم نیست که مریضی باشه نگران نباش
مامان هدی
پاسخ
مرسی عزیزم. رفتم دکتر گفت واسه مجاری اشکیشه که تنگه.بهش قطره و پماد داد
بابایی لیلا سادات
6 دی 93 0:35
خیلی عالی، خدا حفظش کنه/
مامان هدی
پاسخ
ممنون از لظفتون انشالله خدا دختر شما رو هم حفظ کنه
خاله عاطفه
17 دی 93 17:00
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:37
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...