حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

چيدن سيسموني حسنا جون

1393/6/20 19:15
نویسنده : مامان هدی
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم.

امروز پنجشنبه بود و شما دقيقا 31 هفته و 6 روزه كه تو دل من جا خوش كردي و شكر خدا تا الان مامان رو اذيت نكردي.

فقط اين روزها سنگين شدم و راه رفتن يه كم برام سخت شده چون زود خسته مي شم. و كمرم درد ميگيره. امروز ظهر مامان هما خونمون بود،‌بابا جون شما هم رفته بود باغ تا لوله استخر رو تعمير كنه( هزار ماشالله باباي همه فن حريفي داري، طفلي خيلي خسته شده بود و كمرش درد گرفته بود، خدا نگهدارش باشه انشالله) خلاصه اينكه ساعت 5 بابايي با مامان بابايي اومدن خونمون،‌با يه جعبه شكلات بزرگ و يه محافظ ضد آب از جنس فناوري نانو براي شما گل دختر.

زودتر من و مامان هما عروسك ها رو چيده بوديم و فقط لباس ها مونده بود كه بايد مرتب مي شد،‌خلاصه سه ساعت تمام ما تو اتاق شما بوديم و لباس هاي ناز و خوشگل شما رو مرتب كرديم و تو كمدات زديم.

انشالله به سلامتي بياي و ازشون استفاده كني. مامان بابا هم كلي واسه شما ذوق كرده بود و بابت آوردن سيسموني از بابا مامان من خيلي تشكر كردند. البته هنوز اتاقت شما كار داره.

حالا هي منو بابايي ميريم اتاق و در كمدت رو باز مي كنيم و دلمون ضف ميره واسه پوشيدن اين لباس ها. خداااااااايا انشالله به همه اونايي كه منتظر ني ني هستن بهشون فرزند سالم و صالح عطاء‌كن.

اين روزها من و باباجون خيلي دعا مي كنيم واسه كساني كه منتظر يه هديه بزرگ از طرف خداي مهربون هستند.

 

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله سمیه
24 شهریور 93 17:39
چند وقتی بود نیومده بودم اینجا و از انتخاب اسم خبر نداشتم. اسم قسنگیه ایشالا سالم و صالح باشه و مثل اسمش نیکو باشه عزیزمممممممم خیلی خیلی دوست دارم بیام اتاق حسنا جون رو ببینم بالاخره منم سال اینده مامان میشم به امید خدا و این تجربیات لازمم میشه دیگه خجالت نداره البته ها من دوست دارم نی نی دار بشم و این دوست داشتنو مامان حسنا و مامان نیکا تو دلم انداختن. ایشالا خدا هم کمکم میکنه و میخواد که منم مامان بشم. حسنا چون تو هم برام دعا کن
مامان هدی
پاسخ
اااااااااااای جانم. انشالله که هر وقت اراده کردید یه نی نی خوشگل از تو بهشت خدا بپره بیاد تو دلت خاله جون. امروز منتظرتون هستم. انشالله همه بچه ها سالم و صالح باشن وعاقبت بخیر. انشالله هیچ بچه ای مریض نشه. از دیروز که رونمایی پوستر تو بیمارستان با اون بچه ها رو دیدم همش دارم دعا می کنم هیچ بچه ای مریض نشه. انشالله
لاکوی
27 شهریور 93 19:41
اگر دنبال ِ دست ساز های خاص و با کیفیت با قیمتی مناسب هستید،از اتاق ِ رنگی ِ ما دیدن کنید
فاطمه
31 شهریور 93 0:16
خوب مامانه تنبل عکسایه سیمونیه دخملی رو بزار دیگه . برا من که مونده هنوز .اول قراره براشاتاق بسازیم بعد . اما من همه چی رو انتخاب کردم .
مامان هدی
پاسخ
انشالله که مبارکش باشه پیشاپیش. کار خوبی کردی که زودتر انتخاب کردی.به امید دیدن روی ماه نی نی هامون
مامانیش
23 مهر 93 15:15
مبارکش باشه. برام دعا کن. نی نی میخوام صبرمم کمه
مامان هدی
پاسخ
حتما حتما موقع دنیا اومدن نی نی دعات می کنم.
مامانیش
27 مهر 93 2:24
مامانی برای من هم دعا کن. به دخملتم بگو از خدا بخواد فرشته منو هم زودتر بفرسته پیشم
مامان هدی
پاسخ
از وقتی باردار شدم واسه همه مامانا دعا کردم، چشم موقع دنیا اومدن نی نی حتما حتما یادم می مونی