حسنای ناز ماحسنای ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
گلسا جونگلسا جون، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ثمره زندگي زيبايمان

روز دختر و انتخاب نام

1393/6/8 10:58
نویسنده : مامان هدی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان و بابا

خوبی خوشگلممحبت . روز دختر مبارک باشه دختر ناز من. برای روز دختر با مامانی( مامان هما) رفته بودیم بیرون و من برای شما یه کتاب خریدم به نام قصه زندگی من( انشالله باید همشو خودمون پرکنیم و قصه زندگی تو شروع کنیم) بابایی که از این خریدمون خیلی خوشش اومده بود.

یه عروسک کوشولوی خیلی ناز هم برات خریدم. انشالله سال دیگه که خودت تشریف بیاری برات حتما کیک می پزم و مهمون دعوت می کنم.بوس

ااااااما اسم خوشگلت شد حسنا( البته نوع نوشتن حسنی) به معنی نیکو و پسندیده.

الان شما 30 هفته و 2 روزه که مهمون ما شدی و خیلی خیلی خانومی و تا حالا مامانی رو اصلا اذیت نکردی. الهی من به فداااااااااااااااات.بوس

کی این مطالب رو میای بخونی ؟ کی بزرگ می شی عسلیمتنظر

پسندها (2)

نظرات (2)

فاطمه
9 شهریور 93 2:13
عزیزه دلم مبارک باشه سرویسه چوبش. من که هنوز هیچ حرکتی نکردم واسه خرید سیسمونی .
مامان هدی
پاسخ
خريدهاي ني ني ما ديگه آخراشه. وقراره مامانم آخر اين ماه برام بياره. نگران نباش همش كاره چند روزه. ولي زودتر انجام بده كه برات سخت نباشه مجبور بشي هر چيزي رو بخري
مــــامــــانی بـــــاذوق
10 شهریور 93 10:56
دتری روزت مبارک ان شالله صحیح سالم به دنیا بیای و بابا و مامانت رو کلی خوشحال کنی چه اسم زیبا و قشنگی هدیه هاتم مبارک دخملی طلا و ناز
مامان هدی
پاسخ
ممنون عزيز دلم. روز دختر شما هم مبارك باشه